KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Wednesday, December 28, 2011

YB FUZIAH SALLEH JAWAB ISU `HUTANG UBAHSUAI RUMAH BAPANYA'

 
Kenyataan Media
MP Kuantan
28 Disember 2011
 
Artikel Pahang Daily Online bertajuk " Kontraktor Kecewa", Fuziah Salleh Gagal Langsaikan Bayaran Ubah Suai Rumah Ayahnya Di Kuantan!" Adalah di rujuk. www.pahangdaily.blogspot.com

Saya ingin menjelaskan bahawa Kontraktor yang saya lantik untuk mengubahsuai kediaman kedua orang tua saya di Medan Tok Sira ialah GARIS CONCEPT yang juga merupakan arkitek yang melakar pelan ubah suai tersebut. GARIS CONCEPT ialah syarikat yang beralamat di Kuantan.

Setelah kontraktor mengalami masalah dengan beberapa sub kontraktor yang dilantik oleh kontraktor sendiri, maka akhirnya pengubahsuaian rumah hanya dapat disiapkan selepas memakan masa lebih setahun lamanya. Itupun masih banyak lagi masalah yang dihadapi seperti atap bocor dan sebagainya.

Saya tegaskan bahawa segala bayaran telah dilangsaikan dengan kontraktor utama, iaitu Garis Concept. Sekiranya kontraktor utama ada masalah dengan sub kontraktor, maka ianya di luar bidang kuasa saya, dan bukan di atas ketidakprihatinan saya untuk melangsaikan hutang.

Tindakan cuba memburuk-burukkan saya ini merupakan tindakan terdesak UMNO@BN yang cukup korup dan tiada hujah balas berkenaan isu rakyat Kuantan yang saya perjuangkan. Sebaliknya UMNO@BN menggunakan taktik kotor untuk menjatuhkan seseorang dengan fitnah. Ini sinonim dengan cara UMNO@BN selama ini - menggunakan fitnah dan politik longkang sebagai strategi, dan bukan dengan cara memperjuangkan isu rakyat.

Cukuplah menggunakan taktik politik kotor dan terdesak ini. Fokus lah kepada isu rakyat sebenar.

Yang hak dan yang benar akan terserlah jua. Rakyat tahu menilai.


FUZIAH SALLEH
MP for Kuantan, Malaysia.

No comments:

Post a Comment