KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Thursday, December 29, 2011

WARGA FELDA DAN BEKAS TENTERA BERGABUNG DI DALAM PROGRAM CERAMAH DI JENDERAK UTARA 30 DIS INI


Pakatan Rakyat kawasan Temerloh akan mengadakan Program Ceramah di Markas PAS, Felda Jenderak Utara pada 30 Dis 2011 (Jumaat) jam 08.45 malam.

Penceramah yang bakal tampil pada malam tersebut adalah Sdr Mazlan Aliman (Jkuasa PAS Pusat dan Presiden ANAK), Sdr Tuan Haji Suhaimi Said (Pengerusi Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR dan Ketua Cabang K.Krau), Sdr Zabidi Abas (Naib Presiden ANAK) dan Sdr Rebin Berham (S/Usaha Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR).

Program tersebut turut memberikan sedikit ruang kepada Biro KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera) yang diwakili oleh WFAUZDIN NS juga Blogger PKR Pahang untuk memperkenalkan misi dan perjuangan KOBAT di bawah PKR Pahang.  Difahamkan juga, Sdr Man Kadir@Pak Jabit turut diundang bagi menyampaikan ceramah.

Sehubungan itu, dijemput kepada semua warga tempatan dan sekitar kawasan Temerloh dari semua golongan termasuk para Peneroka Felda dan warga tentera/bekas tentera dan Perajurit sekeliannya untuk hadir bagi mendapatkan maklumat semasa dari penceramah jemputan.


No comments:

Post a Comment