KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, February 25, 2012

MALAM INI CERAMAH ANWAR, ESOK KITA BERHIMPUN DI KUANTAN


Malam ini, Sabtu (25 Feb 2012) jam 09.00 bertempat di Dataran Rakyat, Ibu Pejabat PKR Negeri Pahang akan diadakan Ceramah Perdana yang akan dihadiri oleh Ketua Umum PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim dan beberapa pimpinan dari PAS serta DAP.

Dato' Seri Anwar dijangka akan berucap lebih awal kerana selepas itu difahamkan beliau akan bersama-sama dengan program AMK Pahang yang telah diatur.  Lokasi program selepas itu akan dimaklumkan pada perhimpunan malam ini bagi mengelakkan sebarang cubaan sabotaj oleh pihak-pihak tertentu.

Sehubungan itu, semua rakyat Pahang diminta hadir beramai-ramai malam ini bagi mengetahui beberapa maklumat dan isu semasa yang akan disampaikan oleh Dato' Seri Anwar serta beberapa pimpinan yang lain.  



Pada 26 Feb 2012 (Ahad) bermula jam 09.00 pagi, semua rakyat yang cintakan keselamatan alam sekitar dan membantah Projek Lynas di Gebeng diminta hadir beramai-ramai di Padang MPK 4, Kuantan (berhampiran Pej Telekom/Pej MPK Kuantan).

Hampir semua pimpinan utama dari Pakatan Rakyat akan turun bersama-sama pada perhimpunan itu nanti termasuk Ketua Umum PKR. Dato' Seri Anwar Ibrahim beserta Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah.  Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Muhamad Sabu dan beberapa pimpinan yang lain turut hadir, begitu juga dengan pemimpin-pemimpin dari DAP.

Sebagai simbolik dan menandakan sokongan, anda digalakkan memakai pakaian berwarna Hijau.  Bagi mengelakkan kesesakan, anda diminta datang lebih awal dan dinasihatkan sentiasa mematuhi arahan-arahan semasa dari pihak Penganjur.

1 comment:

  1. Dekat area mana ya pejabat PKR negeri ni? tak pasti. Dekat beserah? Boleh kasi famous spot sekitar? Saya dari Indera Mahkota

    ReplyDelete