KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, September 19, 2011

TIDAK GUNA LAPOR POLIS, AKHIRNYA " RAKAMAN CCTV ITU TULEN"

Oleh: WFAUZDIN NS

AWAL dulu saya memang sokong sangat jika AMK atau PKR sendiri, bahkan DS Anwar sendiri membuat laporan Polis terhadap sebarang fitnah moral terhadapnya. Tetapi, setelah beberapa kes yang berlaku saya mula tidak percaya lagi kepada laporan Polis. Cuba teka, berapa banyak yang telah Polis siapkan fail aduan untuk peminum arak tegar `Papagomo' ini? Apa kesudahannya?

Hari ini, berikutan satu lagi pendedahan `paling bodoh' yang pernah dilihat iaitu pendedahan rakaman CCTV yang kononnya melibatkan DS Anwar dan Eskay, Pemuda PKR (AMK) hari ini membuat laporan polis terhadap penulis blog `penagih arak' tegar itu. Laporan itu dibuat timbalan ketua penerangannya Rozan Azen Mat Rasip di balai polis Jalan Dang Wangi di ibu negara hari ini. Penagih arak tegar berperut buncit itu telah menyiarkan di dalam blognya rakaman CCTV yang memperlihatkan Eskay di pintu lift berbaju T-Shirt tanpa kolar berbaju biru gelap, tetapi digabungkan dengan rakaman di dalam bilik pula tetapi Eskay `bertukar baju' kepada kemeja berkolar warna putih cerah dan bertali pinggang. Orang bodoh tetap akan bodoh walaupun diberi gaji beribu-ribu untuk buat kerja fitnah.

Oleh yang demikian, usaha AMK atau sesiapa sahaja untuk membuat laporan Polis adalah satu usaha yang akan menaikkan `gaji dan elaun' si perut buncit Papagomo. Ada sesiapa kisah? Mana laporan yang terdahulu mereka campakkan? Jadi, perlu apa kita buang masa untuk melayani kerja bodoh pengampu Umno ini?

Biarlah mereka menyalak siang malam mencabar kita atau DS Anwar membuat laporan Polis atau saman mereka, jangan dilayan kerja-kerja Syaitan yang telah diatur oleh sekutu mereka Apco itu. Fokus kita adalah menyusun strategi sebaik mungkin untuk menawan Putrajaya. Cukup sekadar kita jawab hujah dan fakta bodoh mereka melalui media yang kita ada, tidak perlu kita menyusahkan pihak Polis yang akhirnya nanti akan buat pengumuman bahawasanya `rakaman CCTV itu adalah tulen"./wfauzdin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment