KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, September 30, 2011

SEKITAR CERAMAH KELOMPOK DI TAMAN SAGA, MENTAKAB


Pada 27 Sept 2011 yang lalu, satu program ceramah kelompok telah diadakan di Taman Saga, Mentakab, Pahang. Program bermula jam 08.30 malam itu juga diserikan dengan Jamuan Hari Raya Idil Fitri anjuran PKR Cabang Mentakab yang dihadiri kebanyakan dari penduduk tempatan yang terdiri dari berbilang kaum.



Kepimpinan yang hadir adalah Sdr Ahmad Nizam Hamid (Timbalan Pengerusi PKR Negeri Pahang), wakil pimpinan dari Ibu Pejabat PKR Negeri iaitu Sdr Zaidi Ahmad, Pengarah Pilihanraya PKR Negeri disamping beberapa pimpinan dari Cabang-Cabang termasuk dari Pakatan Rakyat. Turut hadir dan berceramah adalah Sdr Man Kadir@Pak Jabit.



Program Jamuan Hari Raya serta ceramah pada malam itu mendapat sambutan yang baik dari penduduk tempatan. Paling membanggakan kehadiran kaum Cina yang ramai di dalam majlis yang diadakan.

Berbagai isu telah disentuh oleh penceramah-penceramah pada malam tersebut. Di antara isu-isu yang disentuh adalah isu Lynas, isu Komunis, isu, isu kenaikan harga barang dan beberapa isu semasa yang lain.

Pendekatan PKR di dalam mendekati masyarakat melalui program ceramah berkelompok seperti ini jelas menampakkan kesan dan diharapkan dapat diteruskan dari semasa ke semasa.

No comments:

Post a Comment