KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Tuesday, June 28, 2011

PERHIMPUNAN BERSIH - KEADILAN PAHANG HANTAR AHLI SEMAKSIMA MUNGKIN

Keadilan Negeri Pahang mengarahkan semua Cabang PKR di negeri ini menghantar semaksima mungkin ahli dan penyokong-penyokong parti untuk hadir ke Perhimpunan Bersih di Kuala Lumpur pada 09 Jul ini nanti.

Setiap Cabang hendaklah mengatur pergerakan dengan baik dan teratur. Tentukan setiap mereka yang hadir nanti tidak membawa sebarang senjata yang merbahaya kerana tujuan perhimpunan ini bukan untuk mencetuskan huru-hara atau provokasi terhadap mana-mana pihak sebaliknya kita hadir berhimpun secara aman sejajar dengan hak yang termaktub di dalam Perlembagaan.

Adalah lebih baik disarankan setiap pergerakan hendaklah secara berkumpulan demi keselamatan. Pergerakan dengan menggunakan pengangkutan awam digalakkan bagi mengelak sebarang gangguan ke lokasi perhimpunan. Sila monitor dari masa ke semasa arahan dari pihak Penganjur untuk mengetahui lokasi-lokasi berkumpul.

Sepanjang perjalanan, elakkan dari memakai baju kuning (BERSIH) sehingga ke lokasi yang dituju agar tiada gangguan dan sekatan. Disarankan setiap peserta perhimpunan mengambil nombor telefon rakan-rakan yang lain untuk memudahkan sebarang maklumat terkini.

No comments:

Post a Comment