KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Thursday, August 25, 2011

MAJLIS BERBUKA PUASA ANJURAN AMK KUANTAN MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT



Sempena Bulan Ramadhan, pada 22 Ogos baru-baru ini satu program Berbuka Puasa Bersama Rakyat telah dianjurkan oleh AMK Kuantan serta mendapat kerjasama dari AMK Negeri Pahang yang telah diadakan di Padang MPK 1 Kuantan.

Link

Sebelum ini di dalam berita yang disiarkan melalui blog kami di sini, terdapat sedikit kekeliruan berhubung pihak penganjur program tersebut. Kami memohon maaf di atas kesilapan yang berlaku. Program dari AMK Kuantan tersebut telah mendapat sambutan yang luar biasa di kalangan masyarakat di Kuantan sehinggakan suasana pada petang itu meriah dengan kehadiran ramai. Bendera PKR menghiasi program yang direncanakan oleh anak-anak muda Kuantan ini.

YB Fuziah Salleh, MP Kuantan menzahirkan rasa gembira dengan mengucapkan tahniah kepada AMK Kuantan yang telah menjayakan program tersebut. Sebanyak 2,000 bungkus kurma tidak mencukupi untuk diedarkan kepada ramai yang hadir. Sejumlah 3,000 kad Ucapan Hari Raya juga telah diedarkan.



Di samping kehadiran pimpinan PKR Kuantan, turut hadir juga adalah beberapa pimpinan dari yang bukan berugama Islam yang turut bersama memeriahkan program berkenaan. Program berbentuk santai ini ternyata mendapat pujian dari yang hadir. Selepas berbuka puasa, orang ramai yang berugama Islam terus menunaikan Solat di Masjid Negeri berhampiran padang tersebut.

Tahniah kepada pihak penganjur dan semua yang terlibat. Semoga Allah memberkati amalan dan perjuangan kita bersama.

No comments:

Post a Comment