KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, August 26, 2011

AMK INDERA MAHOTA MENYAPA RAKYAT SEKITARAN SERTA LUAHAN ANAK MUDA



Salam Ramadhan...

Alhamdulillah dengan semangat Ramadhan Al-Mubarak, Angkatan Muda Keadilan Cabang Indera Mahkota tidak ketinggalan dalam menyempurnakan pelbagai program kemasyarakatan di bulan yang penuh kerahmatan ini di sekitar kawasan Parlimen Indera Mahkota..

Di sini kami mengambil kesempatan untuk menyatakan permasalahan diperingkat cabang kami, dimana JELAS terdapat kekurangan dari sudut pengurusan kepimpinan dari organisasi cabang Indera Mahkota ini.. Kelemahan ini nyata menyukarkan segala aktiviti & program-program yang dirancang.. JUJURNYA disini kami memerlukan SEORANG Ketua Cabang yang baru bagi menangani permasalahan yang berlaku..

Kesempatan ini juga, kami amat mengharapkan PEMILIHAN CABANG INDERA MAHKOTA 2011 dapat dijalankan.. Dan jika alasan berlaku perpecahan atau akan menimbulkan permasalahan selepas pemilihan adalah tidak boleh diterima pakai untuk cabang ini..

Di Dahulukan Dengan Ucapan Terima Kasih & Harap Maklum..

Selamat Menyambut Eidul Fitri
MAAF ZAHIR & BATIN DARI AMK INDERA MAHKOTA..


Ikhlas Dari :
AHMAD SYIHABUDDIN BIN SAFFRIM
( KETUA PENERANGAN ANGKATAN MUDA KEADILAN
CABANG INDERA MAHKOTA )

Dari Blog PKR Pahang: Terima kasih kepada AMK Indera Mahkota yang sudi berkongsi aktiviti ke dalam Face Book PKR Pahang untuk dimuatkan ke dalam blog ini. Diharapkan semua Cabang PKR Pahang sudi berkongsi maklumat atau aktiviti masing-masing beserta dengan ringkasan/laporan/artikel untuk dimuatkan ke dalam blog ini.


No comments:

Post a Comment