KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, April 14, 2012

YB KHALID SAMAD JAWAB DR HASSAN ALI DI LEPAR MALAM INI






Sebelum ini, ramai yang terkeliru dengan isu bekas Exco Agama Kerajaan Negeri Selangor dan bekas Pesuruhjaya PAS, YB Dr Hassan Ali yang telah dipecat oleh PAS.  Difahamkan Dr Hassan Ali atau kini lebih dikenali sebagai `Hassan Jati@Akidah' telah mengadakan beberapa `road show' beliau di Negeri Pahang ini untuk menyerang PAS terutamanya dan peribadi Ketua Umum PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Benarkah dakwaan Dr Hassan Ali bahawa PAS kini telah tersasar dari perjuangannya?  Benarkah PAS kini dikawal oleh beberapa `parasit' sehinggakan kuasa Majlis Syura Ulamak di dalam PAS tidak mampu berbuat apa-apa?  Bolehkah dipercayai bahawa Dr Hassan Ali sememangnya ikhlas berjuang di dalam anti murtad?

Orang yang paling layak untuk menjawab hujah Dr Hassan Ali adalah Ahli Parlimen Shah Alam, bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS sewaktu Pesuruhjaya disandang oleh Dr Hassan Ali iaitu YB Khalid Samad.  Beliau lebih layak untuk menjawab semua hujah Dr Hassan Ali ini.

Sehubungan itu, malam ini (14 April - Sabtu), bertempat di No. 305, Felda Lepar Hilir 2, Kuantan (kawasan Parlimen Paya Besar) jam 09.00 malam, KEADILAN Cabang Pekan akan mengadakan program ceramah dengan menampilkan tokoh-tokoh berikut:

1.  YB Khalid Samad - (AJK PAS Pusat/MP Shah Alam)
2.  YB Fuziah Salleh - (Naib Presiden PKR - MP Kuantan)
3.  Tuan Hj Zahari Mamat - (Ketua Cabang Paya Besar)
4.  Sdr Kamarzaman Yunus - (Pen. SU PKR Pahang/Penyelaras Dun Lepar)

Orang ramai dijemput hadir.  Mohon hebahkan.

No comments:

Post a Comment