KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, March 24, 2014

KEMENANGAN WAN AZIZAH - TAHNIAH JENTERA PKR PAHANG

KEADILAN Negeri Pahang mengucapkan tahniah dan syabas kepada Presiden, Datin Seri Wan Azizah kerana berjaya memenangi PRK Dun Kajang yang telah diumumkan malam tadi dengan menewaskan calon BN dari MCA, Mei Fun dengan majoriti 5, 379 undi.

Datin Seri Wan Azizah yang mendapat undi sebanyak 16, 741 manakala calon dari BN hanya mendapat 11, 362 menunjukkan walaupun berdepan dengan seluruh jentera kerajaan termasuk media mereka, sokongan kepada PR amat membanggakan.  Majoriti yang sedikit merosot memang mulai dirasakan apabila menghampiri waktu tamat mengundi peratusan yang keluar mengundi juga merosot berbanding PRU 13 yang lalu.  Namun paling membanggakan kemenangan ini adakah banyak dibantu oleh sokongan golongan muda dari semua kaum.

Tahniah juga diucapkan kepada seluruh jentera KEADILAN Pahang yang ditugaskan beroperasi di Daerah Mengundi Kota Cheras di mana berjaya menyapu bersih kesemua kawasan peti undi dan menawan beberapa kawasan peti undi yang tewas pada PRU 13 yang lalu.

Di bawah Pengarah Jentera, YB Fuziah Salleh bersama seluruh jenteranya yang beroperasi di Taman Damai Jaya, Batu 9, Cheras, mereka telah menunjukkan komitmen yang tinggi bagi membantu kemenangan Datin Seri Wan Azizah.

Terima kasih kepada semua yang terlibat membantu gerak kerja bersama KEADILAN Pahang termasuk rakan-rakan dari PR, warga tempatan yang juga banyak membantu kami srpanjang kempen dijalankan.

Semoga kemenangan ini menjadi inspirasi untuk terus kita memperjuangkan reformasi di dalam negara kita.

No comments:

Post a Comment