KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, August 27, 2012

PROGRAM PENUH YB NURUL IZZAH KE PAHANG PADA 28 OGOS 2012 (SELASA)

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, YB Nurul Izzah Anwar akan mengadakan kunjungan ke Pahang pada 28hb Ogos (Selasa) ini.  Pada program lawatan tersebut, YB Nurul Izzah akan menghadiri beberapa program yang telah diatur.

Program pertama beliau adalah menghadiri Jamuan Hari Raya Eidul Fitri Anjuran KEADILAN Cabang Rompin bertempat di Keratong 8, Rompin (Kawasan Perniagaan Felda Keratong 8).  Program bermula jam 2.00 petang. 

YB Nurul Izzah kemudiannya akan bertemu dan beramah mesra dengan rakyat di dalam Majlis Hi-Tea bertempat di Markas PAS Peramu Jaya, Pekan (sebelah Stesen Minyak Petronas) mulai jam 5.00 petang hingga 7.00 malam.  

Kopun Makan Malam boleh diperolehi melalui Pejabat KEADILAN Kuantan/AJK atau di No Tel yang tertera di dalam kopun di atas


Pada sebelah malamnya, beliau akan bersama rakyat di dalam Majlis Jamuan Makan Malam "Sebangsa, Senegara, Sejiwa" bertempat di Restoren Mexica, Bandar Kuantan mulai jam 7.30 malam.  Majlis Makan Malam ini adalah bagi mengumpul dana menghadapi PRU ke 13 akan datang.  Kopun-kopun telah diedarkan mulai sekarang.

Selain dari YB Nurul Izzah, beberapa pimpinan akan turut hadir pada malam tersebut, di antaranya;

1.  Dato' Fauzi Abd Rahman - Pengerusi MPN Pahang
2.  YB Fuziah Salleh - MP Kuantan
3.  YB William Liong - MP Selayang
4.  YB Abdullah Sani Saat - MP Kuala Langat
5.  YB Chai Tong Chai - Adun Chuah 

Turut dijemput adalah beberapa pimpinan Pakatan Rakyat Kuantan.


YB Nurul Izzah kemudiannya akan memberikan ceramah di Markas PAS, Balok Makmur.  Turut berceramah adalah Pengerusi MPN, Dato' Fauzi Abd Rahman dan pimpinan-pimpinan lain.



Lokasi terakhir program YB Nurul Izzah adalah di dalam Program Ceramah di Taman Mahkota Aman, Batu 11, Kuantan bersama beberapa pimpinan Pakatan Rakyat.

KEADILAN Negeri Pahang sukacitanya menjemput semua untuk hadir di dalam program-program yang dinyatakan di atas.  Mohon hebahkan.


1 comment:

  1. Assalamualaikum

    FS Mega Creative Enterprise menyediakan perkhidmatan percetakan T-Shirt dan cenderahati. Kami turut menyediakan perkhidmatan mencetak bendera parti PAS, DAP dan Keadilan (dalam bentuk gulung pun boleh) dengan harga yang amat berpatutan. Penghantaran adalah percuma.

    Untuk tempahan sila hubungi:
    FS Mega Creative Enterprise (CA01843562 – P)
    Kedai Khidmat 1
    Bangunan PERNAMA
    RKTLDM Balok Perdana
    26100 Kuantan PAHANG
    Tel: 019-9314105
    Emel: fsmegacreative@gmail.com

    ReplyDelete