KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Thursday, April 23, 2015

TERIMA KASIH PENYOKONG DAN AHLI KEADILAN

MPN mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua ahli dan penyokong KEADILAN di setiap Cabang yang hadir beramai-ramai di hari penamaan calon PRK Parlimen Rompin yang telah berlangsung semalam.  

Kehadiran kita semua amat dihargai oleh pimpinan PAS sepertimana ucapan yang telah dibuat oleh Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Muhamad Sabu dan juga oleh Sdr Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS sejurus selepas penamaan calon.  Ini membuktikan bahawa KEADILAN Pahang tidak mudah terperangkap dengan mainan dan strategi musuh luar atau dalam Pakatan yang mahu melihat hubungan KEADILAN dengan PAS khususnya bertambah renggang.

Kita percaya bahawa rejim Umno/Bn tidak akan dapat kita tumbangkan tanpa kerjasama erat di dalam Pakatan.  Perbezaan pendapat seharusnya untuk memperkuatkan Pakatan bukan sebaliknya, sehubungan itu KEADILAN tetap menerima perbezaan pendapat yang menjurus ke arah penambahbaikan bersama.

Syabas dan tahniah juga kita ucapkan kepada AMK yang telah menunjukkan komitmen padu memberikan sokongan kepada calon PAS di Rompin.  Semangat ini harus diterjemahkan ke dalam gerak kerja sepanjang kempen di Rompin.   Kita juga yakin bahawa pembahagian tugas telah dibuat oleh setiap Cabang, AMK dan Wanita bagi membantu kempen di Permatang Pauh sebaik sahaja hari penamaan calon nanti.




No comments:

Post a Comment