KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, November 3, 2014

PENUHI MAHKAMAH KEHAKIMAN PUTRAJAYA SELASA INI - ANWAR PASTI BEBAS

Pagi ini perbicaraan kes Fitnah Liwat II melibatkan Dato' Seri Anwar Ibrahim akan diteruskan. Peringkat rayuan yang dikemukakan oleh Saiful mulanya dijadualkan selama dua hari sahaja iaitu pada 28 Okt dan 29 Okt 2014 yang lalu.  

Namun, setelah kes berjalan menampakkan banyak keterangan baru yang ditimbulkan oleh pihak Pembela terutamanya oleh Ketua Pembelaan, Sri Ram maka perbicaraan semakin menarik.  Hakim menjangkakan keputusan kes akan diumumkan pada Hari Selasa, 04 November ini kerana pihak Pendakwa akan menyambung hujah mereka pagi ini (Isnin).    

Sehubungan itu, kami menyeru semua rakyat Malaysia terutamanya para penyokong PR amnya dan ahli-ahli KEADILAN seluruh Negeri Pahang agar turun semaksima mungkin pada hari Selasa (esok). Kita menjangkakan Dato' Seri Anwar akan dibebaskan kerana ternyata segala hujah yang dibawa oleh pihak Pembelaan Dato' Seri Anwar Ibrahim amat kuat dan kukuh.  Setakat ini hujah pihak Pendakwa amat longgar dan hanya berkuat dengan keterangan lisan Saiful dan DNA yang meragukan itu.

Kita mahu meraikan kebebasan Dato' Seri Anwar Ibrahim pada Selasa ini.  Kita mahu tunjukkan kepada semua kakitangan kerajaan di Putrajaya bahawa Dato' Seri Anwar bukan keseorangan.  

No comments:

Post a Comment