KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, May 11, 2013

MALAM INI (SABTU) - "PRU 13 - TSUNAMI RAKYAT" DI BALOK DAN HIMPUNAN "SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT" PADA 14 MEI INI


"PRU 13 - TSUNAMI RAKYAT" dan "HIMPUNAN SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT", itulah di antara program terdekat yang anda dijemput hadir beramai-ramai bagi menunjukkan solidariti kita bersama membantah penipuan PRU 13 yang telahpun menular ke seluruh negara semenjak 05 Mei 2013.

Pada malam ini (Sabtu-11 Mei 2013), Program "PRU 13-TSUNAMI RAKYAT", kesemua Wakil Rakyat dari Pakatan Rakyat yang mewakili kawasan Indera Mahkota dan Kuantan akan memberikan ucapan atau amanat mereka kepada para pengundi yang telah memberikan sokongan kepada mereka di dalam PRU 13 baru-baru ini.

Bertempat di Markas PAS Balok Putra, Balok bermula jam 09.00 malam, anda digalakkan hadir dengan berpakaian hitam sejajar dengan saranan Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim yang mahukan rakyat berpakaian hitam pada setiap hari Sabtu.  Turut memberikan ceramah pada malam ini adalah Ketua Penerangan PAS Pahang, Sdr Suhaimi Saad.


Pada 14 Mei 2013 (Selasa) pula, jelajah Himpunan "SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT" akan diadakan di Dataran PASTI, Taman Seri Mahkota Aman, Batu 11, Jalan Gambang, Kuantan bermula jam 09.00 malam.

Pada malam itu, semua Pimpinan Pusat dari Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Ketua Umum PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim akan tampil memberikan ucapan khususnya berkaitan isu penipuan Pilihanraya.  Orang ramai diminta untuk memakai pakaian serba hitam bagi menunjukkan solidariti kita membantah penipuan yang berlaku.

Mohon hebahkan kedua-dua program ini dan kongsikan bersama melalui FB, Blog atau Twitter masing-masing.

No comments:

Post a Comment