KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, April 27, 2013

FARIZ MUSA MULA DIGERUNI DI PEKAN, FITNAH JAHAT MULA DIATUR



Mungkin terlalu hebatnya kempen yang telah dijalankan oleh tokoh muda, Sdr Fariz Musa iaitu calon bagi Kerusi Parlimen Pekan yang mewakili KEADILAN menentang Najib Razak di kawasan tersebut membuatkan Umno/Bn di Pekan mulai gelabah.

Sebelum ini sering dilaporkan puak-puak mereka telah menganggu beberapa program ceramah PR di Pekan dan bendera-bendera kita juga sering menjadi mangsa.  Kali ini, tanpa rasa bersalah mereka terus mengunakan senjata fitnah untuk menjatuhkan imej PR agar bos mereka Najib boleh menang selesa di Pekan.


Sdr Fariz Musa mendakwa terbaru, beliau telah dicanangkan di Pekan sebagai seorang guru yang tidak berakhlak dan bermoral kerana pernah terlibat di dalam kes 'cabul' anak muridnya sewaktu beliau bertugas sebagai guru di Pekan.  Fitnah ini amat keterlaluan bahkan langsung tidak masuk akal kerana Sdr Fariz Musa sendiri menyebut beliau tidak pernah bertugas di Pekan sewaktu beliau berkhidmat sebagai guru sebelum ini.

Ini lah cara terdesak pihak mereka yang telah merasakan kubu mereka tidak begitu kukuh lagi di Pekan.  Budaya fitnah seks kini sudah menjadi budaya atau tradisi buat mereka akibat memiliki pemimpin yang rendah moralnya. 

1 comment:

  1. Jangan goyah dengan perjuangan rakyat. Insyaallah! rakyat dah hilang kepercayaan kepada UMNO/BN dalam semua perkara; termasuklah fitnah mereka yang akhirnya makan tuan.
    Najib yang menjadi lawan Fariz lagi banyak skandel.....nanti rakyat Pekan sendiri yang akan buka salah laku Najib....jadi terbalik kuanglah pula.

    ReplyDelete