KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Thursday, December 11, 2014

TAHNIAH - DATO' FAUZI KEKAL TERAJUI KEADILAN PAHANG

YB Dato' Fauzi Abdul Rahman - Pengerusi MPN Pahang/MP Indera Mahkota



Ahli Parlimen Indera Mahkota, YB Dato' Fauzi Abdul Rahman telah dilantik semula untuk meneruskan tugas dan amanahnya sebagai Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri KEADILAN Pahang berkuatkuasa 11 November 2014.  

Surat Pekeliling berkaitan perlantikan yang disahkan oleh Presiden KEADILAN, Datin Seri Wan Azizah Ismail telah pun dikeluarkan bagi kesemua negeri.

KEADILAN Pahang mengucapkan tahniah dan syabas di atas perlantikan semula YB Dato' Fauzi Abdul Rahman yang juga Ahli Parlimen Indera Mahkota.  Beliau juga adalah salah seorang dari Ahli Jawatankuasa Membasmi Rasuah (JKMR) yang diwujudkan bagi membantu dan memantau penugasan SPRM di dalam menangani gejala rasuah di negara ini.

Perlantikan beliau amat tepat sekali memandangkan prestasi Parti KEADILAN khususnya di Pahang di bawah pentadbiran beliau mendapat lonjakan di dalam PRU 13 yang lalu di mana berjaya mengekalkan dua Kerusi Parlimen (Kuantan dan Indera Mahkota), di samping menambah dua lagi Kerusi Dun iaitu Dun Semambu dan Teruntum.  Di samping itu, kerjasama yang baik di antara PR di Pahang di dalam PRU 13 yang lalu membuktikan beliau seorang yang sentiasa bertolenrasi dan tegas di dalam membuat keputusan bersama.

Di dalam Mesyuarat MPN selepas ini nanti besar kemungkinan terdapat beberapa perubahan di dalam beberapa Jawatankuasa MPN bagi mengikuhkan lagi prestasi Parti KEADILAN di dalam menghadapi PRU 14 yang akan datang.  

Semoga KEADILAN Pahang terus berjaya.

No comments:

Post a Comment