KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, October 25, 2014

"RAKYAT HAKIM NEGARA" BERSAMA ANWAR IBRAHIM DI MARAN MALAM INI (25 OKT 2014)

Setelah kunjungan Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim ke Kuala Terengganu malam tadi mendapat sambutan yang amat baik, kini tiba masanya Pahang pula menunjukkan sokongan kepada tokoh Reformasi ini.  



Malam ini, Sabtu (25 Okt 2014) bertempat di Perkarangan Pejabat KEADILAN Cabang Maran (berhadapan Stesyen Bas Maran), Anwar akan menyampaikan amanat pentingnya sebelum beliau akan mendengar keputusan perbicaraan kes fitnah Liwat II di Mahkamah Kehakiman Putrajaya pada 28 Oktober ini.

Cabang Maran telah dipertanggungjawabkan sebagai tuan rumah program ini oleh KEADILAN Negeri Pahang.  Difahamkan semua persiapan telah diatur dan usaha mempromosikan program penting ini telah berjalan dengan baik sekali.  Beberapa pimpinan PR telah dijemput untuk bersama Ketua Pembangkang di pentas pidato malam ini.  Difahamkan Unit Media Parlimen Indera Mahkota juga akan berusaha untuk membawakan siaran langsung melalui Live Stream malam ini bermula jam 08.30 malam.



KEADILAN Pahang ingin menjemput seluruh rakyat Pahang dan para penyokong PR untuk turut sama di dalam program "Rakyat Hakim Negara" bagi mendengar sendiri amanat dari Dato' Seri Anwat Ibrahim.  Sudah pastinya beliau akan mengulas mengapa beliau wajib dibebaskan dari pertuduhan dan apakah fakta-fakta yang boleh dikaitkan dengan fitnah Liwat II ini.

Kami yakin semua pendokong PR dan rakyat yang mahu melihat keadilan dapat ditegakkan dan kezaliman dihapuskan akan turun ke Maran malam ini.  Maran adalah kubu kuat Umno sekian lama namun baru-baru ini Umno di Maran mulai lemah berikutan beberapa orang kuat Umno Maran telah pun bersama KEADILAN.  Bekas-bekas Umno ini lah di antara yang bekerja keras untuk menjayakan program malam ini.

Datanglah beramai-ramai malam ini dan sila hebahkan. 

No comments:

Post a Comment