KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, September 23, 2013

WAKIL PEMBANGKANG/NGO DI DALAM PERTEMUAN BERSAMA SPRM PAHANG

 
Oleh:  YB Dato' Fauzi Abdul Rahman (MP Indera Mahkota)
 
Pada petang tadi (Ahad-22 September 2013) jam lebih kurang 3.00 petang hingga jam 6.00 petang, saya bersama YB Fuziah Salleh, MP Kuantan dirai oleh Dato' Hisham Nordin, Pengarah NKRA Memerangi Rasuah dan Pengarah serta Tim Pengarah SPRM Pahang di pejabat baru mereka di Indera Mahkota, Kuantan.

Wakil-wakil dari NGO dan parti politik turut serta dalam satu taklimat. Perbincangan berjalan dengan sangat positif dan kesemuanya menyokong SPRM dalam mencegah rasuah dan sekaligus menyelamatkan negara ini dari bangkrap akibat perbuatan pihak-pihak yang tidak bertanggung jawap khususnya yang memiliki kuasa.
Kami bersama bersetuju bahawa pertemuan seperti ini akan kerap dilakukan demi kebaikan rakyat dan negara.

Tetamu juga telah dijemput bersama dalam upacara perasmian Pejabat baru SPRM ini namun saya beserta YB Fuziah akan bergegas ke KL untuk sidang Parlimen esok.  Semoga SPRM berjaya, dan setiap kita wajib memainkan peranan proaktif dalam membenteras rasuah!!

Waspada; "Evil will triumph if good citizens do nothing!".  Rasuah akan membawa negara ke arah kebangkrapan yang akhirnya semua akan rugi kecuali perasuah yang telah terlepas bersama harta rasuah mereka ke negara luar, dan rakyat akan merana selama-lamanya.

Bangkitlah wahai Raayat,
Perasuah adalah pengkhianat,
Jika mereka dibiar berleluasa,
Anak cucu kita kan sengsara......

No comments:

Post a Comment