KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, September 15, 2013

MESYUARAT MPN PAHANG - MENYUNTIK SEMANGAT BARU

Petang semalam, Sabtu (14 Sept 2013) Majlis Pimpinan Negeri KEADILAN Negeri Pahang telah mengadakan Mesyuarat Bulanan bertempat di Pusat Khidmat Ahli Parlimen Indera Mahkota, Kuantan.  Mesyuarat tersebut telah diPengerusikan oleh YB Dato' Fauzi Abdul Rahman, Pengerusi KEADILAN Negeri Pahang yang juga Ahli Parlimen Indera Mahkota.

Kesemua Ahli MPN telah menghadiri mesyuarat tersebut melainkan beberapa pimpinan yang tidak dapat hadir atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.  Di dalam mesyuarat tersebut, Pengerusi telah fokus kepada beberapa perkara penting yang perlu diambil tindakan oleh kesemua pimpinan dan setiap Cabang.  Di antaranya adalah;

YB Dato' Fauzi sedang mempengerusikan Mesyuarat MPN


1.     Memperkuatkan kerjasama dengan Pakatan Rakyat bagi menghadapi Pilihanraya pada bila-bila masa.

2.     Menggariskan beberapa perkara yang perlu diambil perhatian di dalam aspek pembahagian Kerusi samada Kerusi Parlimen/Dun bagi memperbaiki kelemahan yang dikenalpasti di dalam PRU 13 yang lalu.

3.     Memperkasakan semula AMK dan Wanita.

4.     Merancang program di setiap Cabang terutamanya bagi menarik sokongan dan menambah keahlian di kalangan anak muda.

5.   Memperkemaskan semula semua Cabang sebagai persediaan menghadapi MATC yang dijangka diadakan pada tahun hadapan.

6.      Mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung membantu parti di dalam PRU 13 yang lalu dan juga yang telah menyumbang kepada kejayaan Himpunan Black Out 505 peringkat Negeri Pahang.

7.     Mesyuarat juga berbincang tentang isu-isu semasa.

Majlis Pimpinan Negeri Pahang juga mendoakan kesejahteraan dan kesihatan yang baik buat Pengerusi Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal yang juga Ketua Cabang K.Krau, Tuan Hj Suhaimi Said yang kini masih mendapat rawatan di HUKM, Ceras.  Doa juga turut dipohon buat Sdr Rabidin Kasmawi, Ketua Cabang Rompin yang kini menghidapi penyakit Batu Karang.
 

No comments:

Post a Comment