KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, October 27, 2017

JOM MERIAHKAN KARNIVAL SAYANGI TEMERLOH DAN SOLAT HAJAT UNTUK ANWAR ESOK (SABTU) 28 OKT 17


Keadilan Cabang Temerloh akan mengadakan Karnival 2017 "Sayangi Temerloh" pada hari Sabtu (28/10/17) bertempat di perkarangan Bilik Gerakan Utama (BGU) Dun Lancang, Taman Saga, Mentakab bermula jam 08.30 pagi sehingga ke tengah malam.

Berbagai acara akan disediakan pada karnival tersebut sempena pelancaran BGU Dun Lancang, Temerloh.  Di antaranya adalah Pertandingan Mewarna untuk kanak-kanak,  Sukaneka, Pemeriksaan Kesihatan (Percuma), pertunjukan ular, konvoi bermotorsikal, pertunjukan seni silat, pertandingan Futsal dan lain-lain lagi.

Pada sebelah petang, Pelancaran BGU Dun Lancang akan disempurnakan oleh Ketua Wanita Keadilan Pusat, YB Zuraida Kamarudin.  

MPN Keadilan Negeri Pahang pula akan menganjurkan program Solat Hajat dan Doa Selamat untuk pembebasan Dato' Seri Anwar Ibrahim serta mendoakan keselamatan dan kesihatan Ketua Umum Pakatan Harapan itu.   Majlis akan diadakan di BGU Dun Lancang dimulai dengan Solat Maghrib berjemaah, Isyak , Solat Hajat dan Doa Selamat.

Semua Ketua Cabang serta barisan AJK diminta untuk hadir.  Orang ramai juga dijempt untuk memeriahkan karnival yang akan diadakan seterusnya bersama di dalam program Solat Hajat.

No comments:

Post a Comment