KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, April 11, 2014

REFORMASI 2.0 (12/4/2014) - BATAL MAHKOTA AMAN GANTI KEMPADANG, SG SOI

Lokasi Program Reformasi 2.0 peringkat Negeri Pahang yang akan diadakan pada 12 April 2014 (Sabtu) ini bermula jam 08.30 malam yang telah ditukar lokasi asalnya dari Padang Kemunting (MPK4), Kuantan ke Perkarangan PASTI, Taman Seri Mahkota Aman, Batu 11, Kuantan, sekali lagi terpaksa ditukar akibat kerakusan kuasa tanpa budi bicara pihak berkuasa.

Lokasi Baru
Kini yang terbaru dan terakhir, lokasi program tersebut telah beralih ke Padang Taman Berjaya Permai, Kempadang, Tg Lumpur, Kuantan pada tarikh dan waktu yang sama.

KEADILAN merasa amat kesal di atas sikap pihak berkuasa yang sering mengambil kesempatan di atas sikap bertolak ansur pihak penganjur.  Kali ini kami berpendapat tiada lagi kompromi kerana kami difahamkan kawasan ini tidak mempunyai masalah untuk kami merealisasikan hak berhimpun dan bersuara secara aman di negara ini, khususnya di Pahang.

Seandainya program ini terus disekat dengan berbagai provokasi oleh mana-mana pihak, kami bimbang rakyat yang telah bosan dengan kezaliman dan ketidakadilan mereka akan berarak memasuki bandar Kuantan pula.  Semoga pihak berkenaan boleh membantu dan memberikan kerjasama yang baik kepada program yang telah diatur ini.

No comments:

Post a Comment