KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, August 25, 2013

SEKITAR RUMAH TERBUKA PAS INDERA MAHKOTA DAN AHLI PARLIMEN KUANTAN HARI INI

Masih lagi di Bulan Syawal di dalam suasana kita menyambut Hari Raya Aidil Fitri.  Terlalu banyak program Rumah Terbuka yang diadakan di merata-rata samada dari individu, NGO mahu pun dari Parti-Parti Politik.

Begitulah keadaannya di sekitar Parlimen Indera Mahkota, Kuantan.  Hari ini, 25 Ogos 2013 (Ahad) terdapat dua program Rumah Terbuka yang utama iaitu Rumah Terbuka PAS Kawasan Indera Mahkota dan juga Rumah Terbuka/Majlis Kesyukuran Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh.  

YB Dato' Fauzi disambut oleh YDP PAS Indera Mahkota, Us Nasrun

YB Dato' Fauzi bersama Adun Beserah, YB Andansura

Selain dari itu, ada beberapa individu lain yang turut mengadakan Rumah Terbuka khususnya di sekitar Indera Mahkota dan Kuantan, dan tentunya Wakil Rakyat dari PR di Indera Mahkota dan Kuantan amat sibuk menerima tetamu dan meluangkan masa juga berkunjung ke Rumah Terbuka dari individu tertentu.

Kehadiran Datin, isteri YB Dato' Fauzi disambut mesra

YB Dato' Fauzi menyapa dan bermesra dengan tetamu yang hadir
Rumah Terbuka PAS Kawasan Indera Mahkota hari ini amat meriah sekali.  Kehadiran MP Indera Mahkota, YB Dato' Fauzi Abdul Rahman menambahkan lagi kemeriahan Rumah Terbuka tersebut.  YB Dato' Fauzi kemudiannya bergegas ke Rumah Terbuka di rumah salah seorang anak buah (petugas) beliau di Permatang Badak pula.


YB Fuziah bersama suaminya, YB Sim (Adun Teruntum) meraikan pasangan pengantin baru sewaktu Majlis Rumah Terbuka/Majlis Kesyukuran  MP Kuantan

Admin hanya sempat menghadiri Rumah Terbuka Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh yang telah diadakan di rumah beliau di Medan Tok Sira, Kuantan yang bermula jam 11.00 pagi hingga 03.00 petang.  Kehadiran di situ juga tidak kurang meriahnya sehinggakan makanan yang disediakan hampir habis menjelang 03.00 petang.  Turut hadir adalah Adun Teruntum, YB Sim. 


Kesempatan Rumah Terbuka YB Fuziah juga diadakan Majlis Kesyukuran menyambut menantunya.  YB Fuziah Salleh mengucapkan ribuan terima kasih di atas kehadiran orang ramai yang sudi bersama di Rumah Terbuka beliau.



No comments:

Post a Comment