KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Wednesday, July 13, 2016

ISU JUAL BELI TANAH RIZAB MELAYU - ADUN SEMAMBU SEDIA UNTUK DISAMAN


Saya telah menerima surat Pengerusi Jawatankuasa Kira-kira Wang (PAC) YB Datuk Hasan Arifin bertarikh 24 Jun 2016 berkenaan dengan isu sebidang tanah yang asalnya merupakan tanah rizab Melayu, kemudian dibeli oleh beliau dengan harga yang murah, yang kemudiannya dijual kepada seorang Cina dengan harga yang berlipat ganda.

Hasan menuduh saya berniat jahat dalam membuat dakwaan tersebut. Beliau mendesak saya supaya meminta maaf dalam tempoh 14 hari, dan jika tidak, beliau akan membawa kes ini ke mahkamah dan menuntut gantirugi sebanyak RM5 juta daripada saya.

Setelah berbincang dengan peguam, saya ingin memaklumkan di sini bahawa saya TIDAK AKAN MINTA MAAF.

Segala maklum balas lanjut saya akan serahkan kepada peguam saya. Sekian.

YB Lee Chean Chung
ADUN Semambu
Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN

No comments:

Post a Comment