KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, March 24, 2012

FITNAH MELALUI EMAIL DAN SMS DIDEDAHKAN OLEH CABANG INDERA MAHKOTA

Sdr Lee Chean Chung, Pemangku Ketua Cabang Indera Mahkota (duduk dua dari kanan) di dalam sidang media


Akibat terdesak untuk memenangi hati rakyat yang pada ketika ini sudah tidak sabar lagi menanti PRU ke 13 diadakan bagi menumbangkan Umno/Bn, maka berbagai taktik kotor mereka gunakan termasuk merancakkan lagi berita-berita fitnah untuk memburukkan kepimpinan PR.

Baru-baru ini, tersebarnya email fitnah yang menuduh penglibatan Ketua Umum, Dato' Seri Anwar Ibrahim dengan Israel, dan paling merbahaya sekali adalah fitnah berbentuk perkauman yang mendakwa bahawa DAP akan pastikan negara ini tidak lagi mempunyai Institusi Beraja.



Memandangkan kerja fitnah sedemikian akan mendatangkan keburukan kepada masyarakat, baru-baru ini Pemangku Ketua Cabang Indera Mahkota, Lee Chean Chung bersama beberapa AJK dan penyokong KEADILAN Indera Mahkota telah mendedahkan beberapa siri fitnah yang disebarkan oleh pihak tertentu ini.

Fitnah yang dilemparkan itu juga disebarkan melalui SMS, termasuk fitnah yang memburuk-burukkan Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh yang terkenal sebagai tokoh pejuang menentang projek Lynas. 

Adakah usaha jahat mereka ini akan diterima oleh rakyat?  Percayalah, semakin banyak fitnah yang disebarkan maka mereka akan kehilangan lebih banyak sokongan dari rakyat yang semakin cerdik menilai sesuatu isu.

No comments:

Post a Comment