KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, October 17, 2011

SEKITAR MATC PKR PAYA BESAR PADA 16 OKT 2011



Ucapan Perasmian oleh Timb SU PKR Negeri, Sdr Kamarzaman Yunus. Disebelahnya adalah pemerhati MATC, Sdr Rabidin (Ketua Cabang Rompin)



Ucapan Ketua Cabang, Tn Hj Zahari Mamat

Petang semalam (16 Okt 2011) telah berlangsung Mesyuarat Agong Tahunan (MATC) PKR Cabang Paya Besar bertempat di Markas PKR Felda Panching Selatan. Mesyuarat diresmikan oleh Timbalan Setiausaha PKR Negeri Pahang, Sdr Kamarzaman Yunus.



Di dalam ucapan perasmiannya, Sdr Kamarzaman mengingatkan betapa Cabang kini perlu fokus kepada persiapan menghadapi Pilihanraya umum yang tidak beberapa lama lagi. Hubungan bersama rakan-rakan di dalam PR perlu diperkuatkan lagi di samping saling bekerjasama untuk menumbangkan Umno/Bn di dalam pilihanraya itu nanti.



Sebelum itu, Ketua Cabang PKR Paya Besar iaitu Tuan Hj Zahari menegaskan bahawa PKR Cabang Paya Besar kini telah bersedia untuk menghadapi pilihanraya dan menyatakan keyakinannya bahawa PR mempunyai harapan untuk merampas kerusi Umno/Bn di kawasan itu. Beliau juga melahirkan kesyukurannya kerana terdapat perubahan sokongan di beberapa kawasan yang dahulunya kubu kuat Umno, tetapi kini boleh ditembusi oleh PKR. Namun demikian, usaha harus diperkuatkan lagi dan semua ahli mesti bekerja kuat mulai sekarang.

Kesimpulannya, mesyuarat telah berjalan dengan lancar dan parti akan bergerak lebih aktif di beberapa kawasan yang dianggap sebagai kawasan hitam.

1 comment:

  1. Macam tak ada sambutan je,, cukup korum ke buat mesyuarat?..

    ReplyDelete