KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Thursday, October 27, 2011

CABANG BENTONG - PROGRAM PENYERAHAN KERUSI RODA KEPADA PEJUANG REFORMASI

Saudara Baharom, seorang daripada ahli PKR terawal di Bentong, Pahang yang ketika adalah Parti KEADILAN. Beliau telah berada di dalam gerakan Reformasi seawal 1999 dan sehingga kini Istiqomah di dalam perjuangan menegakkan keadilan.



Pengerusi MPN, Dato' Fauzi Abd Rahman dan Ketua Cabang Bentong, Sdr Mohd Noor

Namun, sejak kebelakangan ini beliau menghadapi keuzuran yang mana beliau sukar untuk berjalan dan menghadapi lelah. Namun beliau tetap bersemangat dan terus berjuang dalam parti yang disayanginya ini.


Sdr Baharon bersama 2 isterinya (kiri), Sdr Mohd Noor (Ketua Cabang Bentong) dan Pn Sya Ate.

Pada 24 Sept 2011 yang lalu, beliau telah dikunjungi oleh Pengerusi MPN Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman bersama AJK Cabang Bentong yang diketuai oleh Sdr Mohd Noor. Di dalam perjumpaan itu, Sdr Baharom menyatakan keuzuran yang dihadapinya menyebabkan beliau agak sukar bergerak.



Bersama pimpinan Cabang Bentong, Sdr Raman dan Shan (Naib) serta Aery (SU).
Turut kelihatan Sdr Hatta dari Ibu Pejabat Negeri


Alhamdulillah, sebelum Dato' Fauzi bertolak ke Tanah Suci Mekah bersama Datin, beliau telah mengamanahkan kepada Ketua Cabang Bentong, Sdr Mohd Noor untuk menyampaikan sumbangan kerusi roda buat Sdr Baharom. Pada 21 Okt 2011, Sdr Mohd Noor Ketua Cabang Bentong selaku wakil kepada Pengerusi MPN Pahang telah menyampaikan kerusi roda tersebut kepada Sdr Baharom di kediamannya. Dato' Fauzi tidak berkesempatan untuk menyerahkan sumbangan itu sendiri kerana beliau terpaksa membuat persiapan akhir untuk bertolak ke Tanah Suci.

Penyerahan kerusi roda kepada Sdr Baharom turut disaksikan oleh AJK-AJK Cabang Bentong dan juga wakil dari Ibu Pejabat Negeri, Sdr Hatta.

Marilah kita bersama mendoakan agar Pengerusi MPN, Dato' Fauzi bersama Datin yang sekarang ini telah pun berada di Tanah Suci Mekah sentiasa beroleh kesejahteraan, sihat walafiat dan dapat menyempurnakan ibadah Haji. Semoga Allah mengurniakan Haji yang Mabrur kepada Dato' dan Datin.

No comments:

Post a Comment