KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, September 30, 2011

Lawatan Wanita PKR Negeri Pahang ke Cabang Temerloh dan Kuala Krau


Hjh Hendon Jaafar, Naib Ketua 2, Wanita PKR Pahang menyerahkan sumbangan kepada isteri Saibol Jahar di Felda Jengka 22, Kuala Krau, petang tadi. Anak Saibol Jahar, seorang OKU, meninggal dunia minggu lepas semasa sedang tidur.

Siti Zainab Zainudin, Pengarah Pilihanraya Wanita PKR Pahang sedang menyampaikan sumbangan kepada Pn Rosnita Ibrahim, AJK Wanita PKR Kuala Krau, beliau baru sahaja keluar dari Hospital Hj Ahmad Shah (Hoshas) Temerloh kerana kemalangan jalanraya.

Gambar atas. Wanita PKR Pahang melawat Pn Khalia Shaikh Mohamad yang baru keluar dari HOSHAS kerana keguguran anak, Pn Khalia adalah Ketua Wanita PKR Cabang Kuala Krau. Mereka turut menghulurkan sumbangan

Gambar bawah, Wanita PKR Negeri Pahang melawat Hospital Temerloh menziarahi anak ahli PKR dari Kuala Lipis, kerana kemalangan jalanraya di Lipis, beliau masih koma dan rakannya meninggal dunia. Mereka menyampaikan sumbangan kepada keluarga mangsa.

===

Wanita PKR Pahang memulakan jelajah Pahang dengan menziarahi beberapa destinasi di Temerloh dan Kuala Krau, jelajah ini diketuai oleh Khamsiah Shahbudin, Naib Ketua 1, Wanita PKR Pahang bersama-sama Pn Hjh Hendon Jaafar, Naib Ketua II Wanita PKR Pahang, Pn Zainon Bakar, Bendahari Wanita PKR Pahang, Siti Zainab Zainudin, Pengarah Pilihanraya Wanita PKR Pahang, dan didalam rombongan itu termasuk juga Pn Nieta Karim, AJK Wanita PKR Pahang; Pn Zainunayah, AJK Wanita PKR Kuala Krau.

Wanita PKR Pahang akan meneruskan jelajah mereka untuk menziarahi perkampongan Orang Asal di Cameron Highlands, Maran dan Jerantut. Pada 7hb Oktober 2011 Wanita PKR Pahang akan bersama-sama dengan Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR Pahang ke Kg Bangas, Maran untuk membuat serahan pakaian, makanan dan alat-peralatan dapur./Lubok Kawah.blogspot

No comments:

Post a Comment