KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Wednesday, July 20, 2011

SESI SOAL JAWAB VIDEO PERHIMPUNAN BERSIH - WAKIL BERSIH, PEGUAM, SUHAKAM DAN PEMBANGKANG WAJIB DIPANGGIL



KPN berjanji akan menyiarkan rakaman video Perhimpunan BERSIH 2.0 pada 09 Jul yang lalu dan wartawan akan dijemput untuk menyaksikannya di samping akan diadakan sesi soal jawab bersama para wartawan.

Tidak dipastikan adakah penganjur perhimpunan iaitu BERSIH juga akan dijemput, adakah wakil dari Pembangkang akan dipanggil untuk menyaksikannya, wakil dari Majlis Peguam mahupun SUHAKAM turut akan dipanggil bagi sesi soal jawab itu. Jika sekadar ditayangkan di kaca televisyen untuk semua menyaksikannya, maka tidak ubah seperti kita melihat beberapa adegan video seks yang ditayangkan sebelum ini.

Sewajarnya semasa sesi soal-jawab dan tayangan video perhimpunan tersebut, mereka yang disebutkan di atas mesti dipanggil. Jika sekadar menjemput wartawan sahaja, sama juga seperti Datuk Eskay menjemput wartawan menonton video seks hitam putih sebelum ini.

Apa pun, kita tetap akan menanti apakah adegan yang akan dipertontonkan oleh PDRM nanti. Adakah hanya adegan makan minum dan solat tahanan di dalam Balai Polis sahaja atau adegan beberapa pimpinan yang sedang berbincang dengan Pegawai Polis akan ditunjukkan. Mungkinkah adegan video di atas tiada di dalam simpanan mereka? Atau, video di atas hanyalah video hitam putih dari Siam yang belum diperiksa oleh pakar dari luar negara maka tidak boleh disiarkan?

Sama-samalah kita nantikan filem terbaru keluaran PDRM ini.

No comments:

Post a Comment