KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, June 1, 2014

PEMILIHAN DI CABANG PAYA BESAR DAN JERANTUT BERJALAN LANCAR

Semalam (31/5/2014), Cabang Paya Besar dan Jerantut telah mengadakan pemilihan di dalam parti setelah beberapa kali ditanguhkan.

Bagi Cabang Paya Besar, pemilihan bagi semua jawatan di Cabang dan juga di Pusat telah diadakan, termasuk bagi jawatan AMK dan Wanita.  Begitu juga Cabang Jerantut melainkan tiada pemilihan di peringkat Cabang.

Di Paya Besar, pertandingan Ketua Cabang dan Timbalan melibatkan dua penjuru.  Keputusan yang diperolehi bagi jawatan Ketua Cabang memperlihatkan Sdr Kamarzaman memperolehi 28 undi, manakala Sdr Jefri Jaafar pula memperolehi 20 undi.  Jawatan Timbalan pula, Sdr Siew Fook Chan memperolehi 28 undi dan Sdr Mazland mendapat 22 undi. 

Alhamdulillah, kedua-dua Cabang telah mengadakan pemilihan dengan baik, lancar dan teratur.  Ini membuktikan KEADILAN Pahang berjaya mengekalkan prestasi dan imej sebagai negeri yang berjaya melaksanakan pemilihan semua Cabang tanpa kejadian buruk atau perbuatan yang memalukan parti. 

Terima kasih dan syabas kepada semua ahli yang begitu berdisiplin sepanjang pemilihan diadakan sebelum ini.  Kerjasama semua pihak termasuk calon dan penyokong-penyokong yang bertanding telah membantu kejayaan kita bersama untuk menjaga imej parti.  

Mudah-mudahan selepas pemilihan ini, kita semakin kuat dan bersemangat untuk berjuang demi ugama, bangsa dan negara tercinta.  

 

No comments:

Post a Comment