KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, June 21, 2015

PERLANTIKAN PJ DAN TPJ PAS PAHANG MEMBAYANGKAN SESUATU YANG POSITIF DI PAHANG

Mesyuarat Perhubungan Pas Pahang baru saja melantik Timb. Pesuruhjaya Pas Pahang yang baru untuk berganding dengan YB Ustaz Rosli Abdul Jabar (Adun Tg Lumpur) sebagai Pesuruhjaya Pas Pahang yang baru.

Timb Pesuruhjaya Pas Pahang yang baru dilantik adalah seperti berikut; 

1. YB Andansura Rabu (Adun Beserah) - Zon Timur
2. Tuan Haji Yusof Darus - Zon Tengah
3. Sdr Yohanis Ahmad. - Zon Barat

KEADILAN Pahang mengucapkan tahniah dan syabas kepada yang telah diberi amanah dan tanggungjawab ini dan kami sentiasa mengharapkan kerjasama erat selama ini dapat dipertahankan dan ditungkatkan.  Kami percaya di bawah kepimpinan Pesuruhjaya yang baru, YB Ustaz Rosli Abdul Jabar, Pakatan Rakyat Pahang akan lebih strategis di dalam merencanakan projek tawan Pahang di dalam PRU 14 yang akan datang.

Kesemua Timbalan Pesuruhjaya yang telah dilantik itu membayangkan sesuatu yang positif kepada KEADILAN untuk meneruskan gerak kerja kami di Pahang di samping kerjasama yang baik juga dari DAP Pahang.  Sebagaimana yang disebut oleh YB Ustaz Rosli, segala kemelut yang berlaku di dalam Pakatan Rakyat sekarang ini sedikit sangat kesannya kepada Pakatan Rakyat Pahang.  Semoga permasalahan dapat diselesaikan dengan baik dan bijaksana demi kebaikan rakyat.


No comments:

Post a Comment