KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Tuesday, May 7, 2013

PRU 13 - UCAPAN TAHNIAH DAN TERIMA KASIH DARI PENGERUSI MPN

Pengerusi KEADILAN Negeri Pahang, Dato' Fauzi Abdul Rahman mewakili seluruh Ahli MPN, mengucapkan Tahniah dan Syabas kepada calon-calon dari KEADILAN, PAS dan DAP yang telah memenangi PRU 13 pada 05 Mei baru-baru ini.

Di seluruh Negeri Pahang, KEADILAN telah berjaya meletakkan dua wakil di dalam Dun Negeri Pahang iaitu Sdr Lee Chean Chung (Dun Semambu) dan Sdr Sim Chon Siang (Dun Teruntum).  Di dalam Dun Pahang, sebanyak 12 kerusi Dun akan diisi oleh Pakatan Rakyat di mana ini merupakan jumlah tertinggi selepas PRU 11.  PAS mendapat 3 kerusi, manakala DAP mendapat 7 kerusi.

Dato' Fauzi Abdul Rahman - Menang Kerusi Parlimen Indera Mahkota dengan majoriti besar
Di Kerusi Parlimen pula, selain daripada Dato' Fauzi Abdul Rahman (Indera Mahkota), Kerusi Parlimen Kuantan juga berjaya dipertahankan oleh Fuziah Salleh bagi mewakili KEADILAN.  Wakil PAS pula telah berjaya merampas Parlimen Temerloh dan DAP turut merampas Parlimen Raub.

Kepada calon-calon yang tewas, mereka telah melaksanakan tugas mereka dengan baik namun nasib belum menyebelahi mereka apatah lagi di dalam keadaan perjalanan demokrasi di yang begitu menjelekkan.  Namun usaha mereka bersama seluruh jentera parti patut dihargai kerana bukan mudah untuk berhadapan dengan seluruh jentera Umno/Bn.  

Perjuangan harus diteruskan sehingga rakyat benar-benar memahami tujuan perjuangan kita bersama Pakatan Rakyat.  Terima kasih kepada semua yang telah menyokong calon-calon KEADILAN secara langsung dan tidak langsung di dalam berbagai bentuk.  KEADILAN khususnya berjanji akan melaksanakan amanah yang dipertanggungjawabkan untuk membela nasib rakyat di negeri ini.

No comments:

Post a Comment