KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, November 25, 2012

SEKITAR PROGRAM CERAMAH DI RAUB (23 NOV 2012)

KEADILAN Cabang Raub semakin rancak dengan berbagai program yang diatur bagi menghadapi PRU ke 13 yang bakal diumumkan pada bila-bila masa dari sekarang. Pada 23 November 2012, dua program dijalankan serentak di Raub iaitu Forum Rakyat dan juga program Ceramah Umum bertempat di Felda Tersang 3, Batu Talam, Raub.
YM Tengku Zulpuri Shah (Timb Pengerusi DAP Pahang)
Tuan Hj Harris Abdullah (Peguam ANAK)
Dun Batu Talam memang diketahui umum sebagai kawasan kubu kuat Umno di Raub, namun KEADILAN Cabang Raub dengan penuh yakin dan kesungguhan akhirnya berjaya menembusi kawasan tersebut di mana dianggarkan tidak kurang seribu orang yang hadir di dalam ceramah malam itu.  Penceramah utama yang diundang pada malam tersebut adalah Sdr Rafizi Ramli, Pengarah Strategi KEADILAN Pusat yang baru balik dari Hong Kong bagi mendapatkan maklumat terperinci berkaitan kes RM40 Juta yang disyaki melibatkan KM Sabah.
Sdr Rizan Hj Ali selaku Pengerusi Majlis
YB Chang Lih Kang
Di samping itu, penceramah yang turut diundang adalah YB Chang Lih Kang, YM Tengku Zulpuri Shah (Timb Pengerusi DAP Pahang) dan Tuan Hj Harris Abdullah, Peguam terkenal yang banyak mewakili kes melibatkan para peneroka Felda.  Program ceramah yang diPengerusikan oleh Sdr Rizan Hj Ali, Pengarah Pilihanraya KEADILAN Cabang Raub pada malam itu boleh dianggap berjaya kerana yang penting kubu kuat Umno di kawasan itu berjaya ditembusi oleh KEADILAN.
Di antara yang hadir
Pemidato Utama - Sdr Rafizi Ramli (Pengarah Strategi KEADILAN Pusat)

Syabas kepada KEADILAN Cabang Raub semoga terus merancakkan aktiviti program agar rakyat terus dibekalkan dengan maklumat yang tepat.

No comments:

Post a Comment