KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Sunday, February 8, 2015

TAKLIMAT JPRP HARI INI DAN SOLIDARITI DI MAHKAMAH PUTRAJAYA

Satu taklimat penting oleh JPRP akan diadakan pada hari ini, Ahad (08/2/15) bertempat di Restoren Anjung Seri Bera, Jln Kerayung 4, Bandar Bera mulai jam 02.00 petang hingga 06.00 petang.  Di antara perkara-perkara penting yang akan diberi taklimat adalah berkaitan persempadanan semula kawasan Pilihanraya oleh SPR serta perbincangan persiapan Cabang-Cabang di seluruh Pahang bagi menghadapi PRU 14.

Kepada semua Ketua Cabang, Timb Ketua Cabang, Pengarah Pilihanraya Cabang dan Setiausaha Pengelola Cabang dan 6 orang AJK Cabang diwajibkan hadir.  Di samping itu, turut dibincangkan adalah stuktur JPRN bagi Negeri Pahang.

Diharapkan taklimat ini akan mendapat perhatian dan komitmen dari semua yang terlibat.  

KEADILAN Pahang juga memberi perhatian khusus kepada setiap Cabang untuk membawa ahli masing-masing ke Mahkamah Putrajaya pada 10/2/15 (Selasa) ini seawal jam 08.00 pagi bagi memberikan sokongan moral kepada Ketua Umum, Dato' Seri Anwar Ibrahim yang akan diputuskan kes fitnah Liwat II beliau pada tarikh tersebut.

Para penyokong digalakkan hadir lebih awal dan berkumpul di sekitar Masjid Besi, Putrajaya untuk bersama-sama menunaikan Solat Subuh dan kemudiannya berarak bersama ke Mahkamah Putrajaya. 

No comments:

Post a Comment