KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, October 11, 2013

TERBUKTI MAHATHIR MEMANG TAKUT BERDEPAN DENGAN ANWAR WALAUPUN BUKAN UNTUK BERDEBAT

HASRAT RAKYAT UNTUK MELIHAT TUN MAHATHIR DAN DSAI BERDEBAT ATAS SATU PENTAS PERDANA ANTI-TPPA TIDAK KESAMPAIAN SEBAB MAHATHIR TIDAK BERANI DATANG!


Sepatutnya malam ini jam 8.30 malam di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru, Kuala Lumpur diadakan suatu majlis wacana ilmu PENTAS PERDANA ANTI-TPPA antara mantan Perdana Menteri selama 22 tahun merangkap mantan Presiden UMNO dan Penaung Agung PERKASA, Tun Dr Mahathir bin Mohamad dengan mantan Timbalan Perdana Menteri merangkap Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim.

DSAI telah menyatakan persetujuannya untuk hadirkan diri kira-kira seminggu yang lalu namun sehingga malam tadi Tun Dr Mahathir yang diberikan gelaran pemimpin terhebat dan teragung pernah wujud di negara ini oleh para pengkagum dan pemujanya langsung tidak nampak bayang dan batang hidung.

Rakyat rata-rata berpendapat kedua-dua tokoh ini mempunyai pengalaman luas dalam bidang ekonomi perdagangan antarabangsa selain punyai hubungan agak istimewa dengan Amerika Syarikat (AS) yang menjadi dalang Perjanjian TPPA.

Sehubungan itu pentas perdana sebegini harus menjadi satu ruang dan peluang yang penting untuk DSAI dan Tun Dr Mahathir menjelaskan segala persoalan khususnya mengenai Perjanjian TPPA yang penuh agenda tersembunyi.

DSAI telah membuktikan betapa segala persengketaan lalu wajar diketepikan demi memastikan tanah air ini tidak dijual melalui skim perjanjian TPPA.

Depan para penyokong UMNO dan PERKASA bukan main lagi dia punya garang tapi di jemput bersemuka untuk berdebat sebiji seketul macam para pemimpin UMNO yang lain juga .. menikus kecut ketar kepala lutut.

Akhirnya terpaksalah debat itu dijadikan acara ceramah oleh para pemimpin Pakatan Rakyat./omakkau.blog

No comments:

Post a Comment