KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, October 27, 2012

JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI PAHANG PADA 04 NOV 2012

Jelajah "Merdeka Rakyat" yang diketuai oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim bersama rombongannya akan tiba ke Pahang pada 04 November ini, bermula di Pahang Barat, Tengah seterusnya hingga ke Ibu Negeri Pahang, Kuantan.

Sehubungan itu, semua kawasan yang telah diarahkan bersiap sedia bagi menyambut ketibaan Ketua Pembangkang beserta rombongannya hendaklah menentukan persiapan rapi dari semua aspek, dan paling utama dari segi aspek keselamatan.

Sebarang kecuaian di dalam aspek ini akan dipertanggungjawabkan kepada kita semua, justeru itu perancangan rapi dan kawalan keselamatan paling maksima hendaklah disediakan sepanjang program ini.

Satu mesyuarat kordinasi program "Jelajah Merdeka Rakyat" akan diadakan oleh Ibu Pejabat KEADILAN negeri dalam masa yang terdekat ini diikuti oleh mesyuarat kordinasi bagi kawasan-kawasan yang terlibat di dalam program pada 04 November nanti.  

Program ini nanti nescaya akan dapat menyuntik semangat semua untuk merealisasikan cita-cita kita untuk merampas Negeri Pahang di dalam PRU ke 13 akan datang.  " UBAH SEKARANG, SELAMATKAN PAHANG".

No comments:

Post a Comment