KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Friday, July 6, 2012

SEKITAR MESYUARAT MPN KEADILAN PAHANG DI TEMERLOH

Mesyuarat bulanan MPN KEADILAN Pahang telah diadakan pada 04 Jul 2012 baru-baru ini mulai jam 09.00 malam bertempat di Rumah Rehat Temerloh.  Semua Ahli MPN telah hadir kecuali beberapa pimpinan Cabang yang tidak hadir atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan tetapi menghantar wakil masing-masing.



Mesyuarat tersebut telah diPengerusikan oleh Timbalan Pengerusi MPN, Sdr Ahmad Nizam Hamid kerana Ybhg Dato' Fauzi Abd Rahman mempunyai urusan di Kuala Lumpur.

Di antara perkara-perkara penting yang dibincangkan adalah berkaitan dengan persiapan Himpunan Orang Asal Se Pahang yang dijadualkan pada 08 Jul ini dan juga program ceramah Ketua Umum, Dato' Seri Anwar Ibrahim di Kuala Lipis pada 10 Jul ini.  



Di samping itu, mesyuarat juga turut membincangkan tahap persiapan semua Cabang di dalam menghadapi PRU ke 13 tidak beberapa lama lagi.  Mesyuarat malam tersebut turut memandang serius tentang beberapa program ceramah yang dianjurkan samada oleh KEADILAN, PAS mahu pun DAP yang kadangkala tidak menunjukkan kesepakatan bersama.  Justeru itu, MPN berharap agar kerjasama lebih padu hendaklah ditunjukkan sejajar dengan konsep Pakatan Rakyat.  



Setakat ini, hubungan KEADILAN dengan PAS dan DAP amat baik cuma dari segi teknikal di dalam menjayakan program ceramah perlu diperbaiki lagi.  Tahniah kepada yang hadir dan lakukan tugas sebaik mungkin.


No comments:

Post a Comment