KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, April 5, 2014

PENAMAAN CALON BAGI SELURUH CABANG NEGERI PAHANG BERMULA HARI INI

Penamaan calon bagi pemilihan Ketua Cabang/AJK di seluruh Negeri Pahang akan diadakan serentak bermula hari ini (Sabtu - 05 April 2014) di mana Pusat Penamaan Calon dipecahkan kepada 3 Zon (Timur, Tengah dan Barat) dan Cameron Highland.

Penamaan Calon akan bermula jam 10.00 pagi sehingga jam 05.00 petang di semua Pusat Penamaan Calon seperti berikut:

1.  Zon Timur  (Kuantan, Indera Mahkota, Pekan, Paya Besar dan Rompin) -  Pejabat PKR Negeri, Jln Bukit Sekilau, Kuantan.

2.  Zon Tengah (Temerloh, K/Krau, Bera, Maran dan Jerantut)  -  Seminar Hall, Taman Gopeng, Mentakab

3.  Zon Barat (Raub, Bentong dan Lipis) - Restoren Hussin, Jln Raub-Lipis, Raub

4.  Cameron Highland - Pej PKR Cabang Cameron Highland, No. 9-5-H, Habu Height Felicia, Tingkat 3, Ringlet, Cameron Highland

Pemilihan kali ini juga melibatkan AMK dan Wanita.

Kepada semua mereka yang berhasrat untuk bertanding diingatkan agar mematuhi peraturan-peraturan yang ditetapkan serta mengekalkan tahap disiplin yang tinggi sepanjang tempuh berkempen.  Apa yang paling penting dan diberi keutamaan adalah kepentingan parti agar tidak berlaku perpecahan.  

KEADILAN Negeri Pahang tidak melarang sesiapa pun yang layak untuk menawarkan diri di dalam merealisasikan proses demokrasi di dalam parti asalkan sentiasa menjaga disiplin dan meletakkan keharmonian parti paling utama.  Walau bagaimanapun, sekiranya ada usaha-usaha kompromi bagi mengelakkan pertandingan atas kehendak dan persetujuan bersama tanpa dipengaruhi oleh mana-mana pihak ianya amat digalakkan.

Tarikh MATC dan pengundian bagi seluruh Cabang di Negeri Pahang akan bermula pada 26 April 2014 di Pejabat Cabang/Lokasi yang ditetapkan oleh Cabang masing-masing yang akan dimaklumkan kemudian melalui Notis/Surat Pekeliling MATC.  Semua ahli dinasihatkan sentiasa merujuk kepada Pejabat Cabang masing-masing berhubung dengan MATC nanti untuk mendapatkan maklumat terkini.

Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan SUK Negeri (Adnan) di No Tel: 013 - 3678876.

Selamat Bertanding.


No comments:

Post a Comment