KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Monday, March 31, 2014

KAMARZAMAN, SIEW SAHKAN BERTANDING DI CABANG PAYA BESAR

Sebelum ini diberitakan bahawa YB Lee Chean Chung menawarkan diri untuk bertanding Ketua Cabang KEADILAN Indera Mahkota.  Difahamkan Adun Semambu ini menawarkan diri setelah mendapat maklumat bahawa MP Indera Mahkota, YB Dato' Fauzi Abdul Rahman yang juga Pengerusi KEADILAN Negeri Pahang tidak bertanding jawatan tersebut.

YB Chean Chung bertanding Ketua Cabang Indera Mahkota

Sdr Razali Alias - Bertanding Ketua Cabang Indera Mahkota atau Timbalan? 
Terdapat ura-ura bahawa jawatan Timbalan Ketua Cabang Indera Mahkota agak 'panas; kerana difahamkan terdapat dua calon berminat menduduki Kerusi tersebut.  Sdr Razali Alias, Ketua Penerangan KEADILAN Negeri difahamkan ingin mencuba nasib di jawatan tersebut.  Di samping itu, seorang lagi aktivis terkenal iaitu Sdr Zukri Aksah difahamkan akan menawarkan diri untuk jawatan Timbalan Ketua Cabang.  Sdr Zukri Aksah sememangnya berasal dari KEADILAN, namun keluar dari KEADILAN untuk menyertai PAS dan kemudiannya aktif semula bersama KEADILAN dan difahamkan telah pun menjadi ahli KEADILAN semula.

Selain dari Cabang Indera Mahkota, admin difahamkan bahawa Cabang Paya Besar juga bakal menyaksikan pertandingan di jawatan Ketua Cabang.  Setakat ini, kami diberitahu bahawa Setiausaha KEADILAN Negeri yang juga Penyelaras Dun Lepar, Sdr Kamarzaman Mohamed Yunus bersedia untuk bertanding jawatan Ketua Cabang Paya Besar.  Ketua Cabang sebelum ini adalah Tn Hj Zahari Mamat yang telah pun keluar dari parti menjelang PRU 13 yang lalu.

Tawar diri bertanding Ketua Cabang Paya Besar
Jawatan Timbalan Ketua Cabang Paya Besar, kami difahamkan bahawa Sdr Siew, Naib Pengerusi 2 KEADILAN Negeri Pahang ingin menawarkan diri. 

Apa pun, keputusan mereka yang bertanding hanya boleh diketahui pada hari Penamaan Calon iaitu pada 04 April 2014 ini yang akan diadakan di Ibu Pejabat KEADILAN Negeri Pahang, Jln Bukit Sekilau Kuantan.  Penamaan Calon bermula jam 09.00 pagi sehingga jam 04.00 petang pada tarikh tersebut.

Mr Siew bertanding Timbalan Ketua Cabang Paya Besar
Kepada sesiapa yang ingin berkongsi maklumat awal tentang hasrat bertanding di dalam apa jua jawatan, boleh emailkan kepada kami di zek_riy@yahoo.com  untuk dimuatkan di dalam blog ini.


No comments:

Post a Comment