KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Saturday, January 25, 2014

KENYATAAN MEDIA OLEH YB LEE CHEAN CHUNG ATAS FITNAH BLOGGER PRO UMNO

 
Berlanjutan daripada berita fitnah yang disebarkan oleh beberapa blog pro Umno kononnya terdapat pergaduhan di antara Wakil Rakyat dari KEADILAN di sebuah restoren di bandar Kuantan yang melibatkan Adun Semambu, YB Lee Chean Chung dan Pengerusi KEADILAN Negeri Terengganu, YB Azan Ismail seperti yang dipetik oleh Pahang Daily di SINI, maka YB Lee Chean Chung tampil membuat kenyataan media seperti berikut:

KENYATAAN MEDIA

Saya difahamkan bahawa terdapat berita yang disiarkan oleh blogger-blogger pro UMNO di internet bahawa saya telah bergaduh dengan ADUN Bandar Terengganu YB Azan di Restoran Maya, Beserah pada pagi semalam.

Saya menegaskan bahawa berita tersebut merupakan satu penipuan dan cerita rekaan yang berniat jahat. Pada masa kejadian yang disebarkan oleh blogger berkenaan, saya sedang berada di rumah dan tidak berada di mana-mana Restoran di sekitar Beserah.

Saya akan membincangkan perkara ini dengan peguam saya dan saya akan mempertimbangkan untuk mengambil tindakan seterusnya terhadap pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab ini.

Lee Chean Chung
Ahli Dewan Negeri
Kawasan N13 Semambu

No comments:

Post a Comment