KLIK "STOP" UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

DENGAR RADIO KAMI?

SILA KLIK "STOP" PADA RADIO KOBAT FM UNTUK HENTIKAN SIARAN KAMI

Followers

Tuesday, December 27, 2011

BIRO MASYARAKAT FELDA DAN ORANG ASAL MAJU SETAPAK LAGI - PENUBUHAN JAWATANKUASA WANITA BIRO PADA 21 JAN 2011


Tidak dapat dinafikan lagi bahawa Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal yang diwujudkan oleh Keadilan telah menampakkan banyak impak kepada para Peneroka Felda di merata tempat sekarang ini.

Sudah tentu kejayaan ini tidak akan tercapai tanpa usaha gigih tanpa rasa jemu dan penat yang dijalankan oleh semua Jawatankuasa Biro berkenaan di samping kejayaan merancang strategi yang efisyen setakat ini.  Sehubungan itu, Biro ini telah merancang untuk memperkasakan lagi peranan yang dimainkan setakat ini dengan mewujudkan satu sayap di dalam Biro yang sedia ada iaitu dengan penubuhan Jawatankuasa Wanita Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal.

Penubuhan Jawatankuasa Wanita Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR akan dilancarkan pada 21hb Januari 2011 jam 10.30 pagi di Ibu Pejabat Keadilan, N.Sembilan di Seremban yang akan dirasmikan oleh YB Zuraida Kamaruddin, Ketua Wanita Keadilan Pusat. 
 
Justeru itu, setiap Cabang yang mempunyai rancangan Felda dan perkampongan Orang Asal dikehendaki menghantar minima 5 orang wakil wanita (termasuk Orang Asal).  Komitmen semua Ketua Cabang dan AJK masing-masing diperlukan bagi memperkasakan Biro ini.  Kegagalan Ketua Cabang berbuat demikian akan dianggap tidak serius untuk menghadapi Pilihanraya Umum yang bila-bila masa akan diumumkan.

Sebarang masalah atau pertanyaan, sila berhubung terus dengan Pengerusi Biro Masyarakat dan Orang Asal PKR, Tuan Haji Suhaimi Said atau Sdr Rebin Berham, Setiausaha Biro.  Mohon kerjasama semua Ketua Cabang yang berkenaan.

No comments:

Post a Comment